USA IND

₹ 71.87

UK IND

₹ 93.39

CAN IND

₹ 54.23

WRITE A REVIEW
Rate it
Your review has been submitted!

Your review will be posted once you verify your email. Please check your email and follow the instructions. If you don't find it in your inbox, please don't forget to look for it in your promotions and spam folders.

Your review has been posted!

We thank you for taking out time to post a review on CompareRemit. We have posted your review however, the review will still be subject to compliance. We will also notify you via email, once the remittance company has responded to your review. You may want also want to check your promotions and spam folders, in case you do not find our emails in your inbox.

You are blocked

We regret to inform you that you have been blocked from posting reviews for violating our compliance policies, terms and conditions. If you think, you may have good reasons why you should be unblocked, you may use this form write to us.

Currency Rates keep fluctuating all the time.
Would you like to be notified with the best rate?

Select Corridors

Your Alerts Are Set

john
Posted on February 21, 2019, 01:43 am

good for money transfer

 
Remit2India
Posted on February 21, 2019, 02:54 am
Hi John, we are delighted to know that you are using our service and are happy with our offers. We surely are lucky to have customers like you that encourage us to do better and scale new heights.
Vaibhav
Posted on February 20, 2019, 01:24 pm

I would like to take a movement to thank Abhiranjan Singh for his excellent customer service. I am first time user of Remit2India and got the best exchange rate. He was kind enough to call me back to complete the transaction. Thank you!

 
Remit2India
Posted on February 20, 2019, 09:17 pm
Hi Vaibhav, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service.
Majo
Posted on February 20, 2019, 03:53 am

I used this site on a no commission offer and was happy with the service. Had issues with applying the promotional codes, and Rupali Bhoir from the customer services team helped me with it. Very patient customer care representative and ready to help. The website interface is good, easy to add payees, etc and see the past transactions. Note that the site defaults to Indicative Rate and not Guaranteed rate, so check before hitting 'confirm'. Other than that , easy to use website and good customer service.

 
Remit2India
Posted on February 20, 2019, 04:12 am
Hi Majo, we highly appreciate your kind words. It is our pleasure to help our customers and provide them with good service. Also, we have made a note of your feedback about the website and have shared it with our team for further consideration.
Gunjan Agarwal
Posted on February 19, 2019, 12:54 pm

Worst Service Ever. Money from debited from my US account 7 days ago and 4 days ago, I received an email stating that instructions to credit the receiver account has been sent, but till even after 4 days, the money has not been credited into India account. After I contacted customer care, they keep saying to wait for 24 hrs. Seems like a standard excuse!

 
Remit2India
Posted on February 19, 2019, 09:38 pm
Hi Gunjan Agarwal, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Gunjan Agarwal
Posted on February 19, 2019, 12:53 pm

Worst Service Ever. Money from debited from my US account 7 days ago and 4 days ago, I received an email stating that instructions to credit the receiver account has been sent, but till even after 4 days, the money has not been credited into India account. After I contacted customer care, they keep saying to wait for 24 hrs. Seems like a standard excuse!

 
Remit2India
Posted on February 19, 2019, 09:38 pm
Hi Gunjan Agarwal, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Dev
Posted on February 19, 2019, 09:30 am

Transaction processing is very smooth. Thanks to Abhiranjan for assisting me with my transaction

 
Remit2India
Posted on February 19, 2019, 10:07 pm
Hi Dev, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service.
Dinesh
Posted on February 19, 2019, 08:20 am

Why rates shown differently on this site and when I actually created account. Here it shows 72.07 and after creating account it's showing 70.90.

 
Remit2India
Posted on February 19, 2019, 09:31 am
Hi Dinesh, we understand your disappointment and regret the inconvenience caused. Request you to share your customer ID/contact details at info@remit2india.com so that our representative can get back to you with an update at the earliest.
Nithun Neravetla
Posted on February 19, 2019, 07:39 am

It was a good experience. The executive, Abhiranjan helped me finish the transaction with a good deal. Looking forward for future transactions.

 
Remit2India
Posted on February 19, 2019, 09:29 am
Hi Nithun, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service. We will convey your regards to them as it is what encourages them to do better each day.
T singh
Posted on February 19, 2019, 03:46 am

Very poor service , my funds were transferred to your account same time using trusty but 24 hrs later transaction status still showing awaiting funds, this is really bad and I just hope my money is not lost at your end. I have called customer many times and they keep saying to me to wait another 24 hrs.

 
Remit2India
Posted on February 19, 2019, 04:07 am
Hi Singh, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Remit2India
Posted on February 20, 2019, 03:39 am
Hi Singh, we've been informed that your funds have been received and the transaction has been processed today i.e. February 20, 2019.
Mazharudeen Thamsudeen
Posted on February 19, 2019, 03:07 am

It was a great experience with remit2india. I did used it for 2times where I got extra 1INR per pound on a promotional offer which is really unbelievable! Customer care service is fabulous. All time reachable. By coincidence it was Rupali bhoir from customer service who helped Me in both transactions. Great thumbs up for Her???? All in all it was a good experience ???? Areas that can ve improved are 1. Customer ID verification 2. Support card transfer with good exchange rate.

 
Remit2India
Posted on February 19, 2019, 04:06 am
Hi Mazharudeen, we highly appreciate your kind words. It is our pleasure to help our customers and provide them with good service. Also, we have made a note of your feedback about the verification process and exchange rate and have shared it with our team for further consideration.
Vijay A
Posted on February 18, 2019, 11:29 pm

I did my transaction and it says Insta transfer. Then they changed to ACH Transfer on backend and waiting for 5 days and still the money is not credited. Also on customer service line, you can reach a person if you are new customer. If you are existing customer, you cant reach anyone even you wait for 30 to 45 min on call. Call back service on customer support will not work for existing customer. No mechanism to log teh compliant.. DONOT USE THIS SERVICE. LOT OF COMPETITORS IN MARKET DOING BETTER SERVICE

 
Remit2India
Posted on February 19, 2019, 01:07 am
Hi Vijay, we understand your disappointment and regret the inconvenience caused. Request you to share your transaction ID at info@remit2india.com so that our representative can get back to you with an update at the earliest.
nisha upadhyaya
Posted on February 18, 2019, 09:18 pm

excellent service. very happy

 
Remit2India
Posted on February 18, 2019, 09:31 pm
Hi Nisha upadhyaya, we are delighted to hear this. Your appreciation means a lot to us as it encourages us to continue the efforts towards delivering a user-friendly experience.
Annadurai
Posted on February 18, 2019, 04:27 pm

I got good rate and instant transaction and sashi helped to get 101 paisa

 
Remit2India
Posted on February 18, 2019, 09:23 pm
Hi Annadurai, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service. We will convey your regards to them as it is what encourages them to do better each day.
Satya
Posted on February 18, 2019, 01:49 pm

Was able to transfer the money instantly with good rate. very helpful.

 
Remit2India
Posted on February 18, 2019, 09:23 pm
Hi Satya, we are delighted to hear this. Your appreciation means a lot to us as it encourages us to continue the efforts towards delivering a user-friendly experience.
Ronakkumar
Posted on February 18, 2019, 11:43 am

slow webpage Not good UI but good rates and offers

 
Remit2India
Posted on February 18, 2019, 09:22 pm
Hi Ronakkumar, we highly appreciate your kind words. It is our pleasure to help our customers and provide them with good service. Also, we have made a note of your feedback about our webpage running slow and have shared it with our team for further consideration.
MSP
Posted on February 18, 2019, 11:27 am

It is a great experience with Remit2India. Customer support (Mr.Srikanth) is very good and make the transfer process smooth.

 
Remit2India
Posted on February 18, 2019, 09:21 pm
Thank you for sharing the feedback with us. We are glad that you chose Remit2India. We are continuously trying to improve our service and your support pushes us in the right direction.
Sharath
Posted on February 18, 2019, 08:59 am

Service looks good. No problem in applying promo codes. If you have problem in applying promo call customer service. For me they solved promo problem in 2 minutes. What I feel is for instant transfer rate is awesome.

 
Remit2India
Posted on February 18, 2019, 09:55 am
Hi Sharath, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service. We will convey your regards to them as it is what encourages them to do better each day.
Shivani R
Posted on February 18, 2019, 08:50 am

The WORST site to send the money! I transferred the money on 2nd Feb 2019 and today is 18th Feb and it's still showing under processing. The worst site. Do not trust these guys and the promises about reaching the money on time. I would never use this again and I have warned people around me not to use this. BE AWARE OF THIS SHITTY WEBSITE. Though they might promise good rate but trust me it doesn't matter as the money won't reach on time.

 
Remit2India
Posted on February 18, 2019, 09:52 am
Hi Shivani R, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Remit2India
Posted on February 20, 2019, 03:00 am
Hi Shivani R, we were informed that your transaction was scheduled for processing on February 08, 2019, but the same was on hold as it was unverified. However, now your account has been linked with the US bank account, but you've requested for cancellation & refund. Request you to please confirm if you would like to proceed with the transaction or should our team process the refund.
Krishnendu
Posted on February 18, 2019, 03:50 am

It is a great experience with Remit2India. Customer support is very good and make transfer process smooth. I have never faced issue any time.

 
Remit2India
Posted on February 18, 2019, 04:00 am
Thank you for sharing the feedback with us, Krishnendu. We are glad that you chose Remit2India. We are continuously trying to improve our service and your support pushes us in the right direction.
rinto
Posted on February 17, 2019, 08:42 pm

applied extra50 promo code for first 2 transactions.did not get benefit. fake promotions ,will not do any more transactions with remit2india. byebye

 
Remit2India
Posted on February 17, 2019, 10:13 pm
Hi Rinto, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Remit2India
Posted on February 18, 2019, 10:34 pm
Hi Rinto, we understand your disappointment. Kindly extend your cooperation for some more time as we're looking into it. We assure you that we'll sort the same ASAP.
Naveen
Posted on February 17, 2019, 01:59 pm

Remit2India service was really great. In particular Shashikant and Chetan both were really great in helping me to find the extra offer (Special rate).

 
Remit2India
Posted on February 17, 2019, 10:12 pm
Hi Naveen, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service. We will convey your regards to them as it is what encourages them to do better each day.
Siva
Posted on February 17, 2019, 10:11 am

Remit2India service was awesome and they are very prompt in their response. In particular, Shashikant Rout was very quick in helping me find the promotional offers to complete my transfers in a quick manner with impressive rate.

 
Remit2India
Posted on February 17, 2019, 10:11 pm
Hi Siva, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service. We will convey your regards to them as it is what encourages them to do better each day.
Ranjan Das
Posted on February 16, 2019, 08:26 pm

Excellent experience on my first transaction. My transaction is validated properly, so I have not experienced the difficulties that others may have faced. But I have really liked a super first transaction with a great rate. Remit2India will be my first choice from now on.

 
Remit2India
Posted on February 17, 2019, 10:11 pm
Thank you for sharing the feedback with us, Ranjan. We are glad that you chose Remit2India. We are continuously trying to improve our service and your support pushes us in the right direction.
Sushma
Posted on February 16, 2019, 05:53 pm

I have been remitting with Remit2India since 2 years. Excellent support and timely service. Team is quite helpful and will there when needed. Special kudos to Tushar and Shashikant Raut. Good luck

 
Remit2India
Posted on February 16, 2019, 09:09 pm
Hi Sushma, we highly appreciate your kind words. It is our pleasure to help our customers and provide them with good service.
Saravana
Posted on February 16, 2019, 04:25 pm

i wish to give 0 star but i dont have option. Customer service is worst and unprofessional. For 30 mins transfer they are using thrid party inteface checking with your USA bank, if the validation failed due to other technical reason the transaction will go to ACH mode without getting conformation from us, the amount has been debited from bank however it will take more than a week it seems.

 
Remit2India
Posted on February 16, 2019, 09:09 pm
Hi Saravana, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Remit2India
Posted on February 18, 2019, 10:15 pm
Hi Saravana, we would like to inform you that Instant transfers are subject to compliance and internal verification process and processing of the transaction may get delayed if it does not meet our compliance procedure.
Vignesh Kumar Karthikeyan
Posted on February 16, 2019, 01:44 pm

Very good rates and customer support. Shahikant.raut was very helpful in getting my lost benifits.

 
Remit2India
Posted on February 16, 2019, 09:08 pm
Hi Vignesh, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service. We will convey your regards to them as it is what encourages them to do better each day.
Nikhil
Posted on February 16, 2019, 01:38 pm

First time experience has been wonderful. Great customer service but Mahendra Sinare stands out. Took us through step by step and helped us apply the coupon. The money got to my dad the next day!! Keep up the good work Mahendra!

 
Remit2India
Posted on February 16, 2019, 09:07 pm
Hi Nikhil, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service. We will convey your regards to them as it is what encourages them to do better each day.
SARAVANA PERUMAL PERUMAL
Posted on February 16, 2019, 12:54 pm

Very good service and support from Remit2India customer team( Shashikant). Good competitive price.

 
Remit2India
Posted on February 16, 2019, 09:07 pm
Thank you for sharing the feedback with us, Saravana. We are glad that you chose Remit2India. We are continuously trying to improve our service and your support pushes us in the right direction.
Pradeep
Posted on February 16, 2019, 12:42 pm

Don't believe Remit2India, they are liers... at the time of transaction they mentioned money will be credited within 30min, this is second day, still the transaction was in 'inprogress' . This is the second time I am facing issue with Remit2india. No response from customer care. Don't waste your time, worst service.

 
Remit2India
Posted on February 16, 2019, 09:06 pm
Hi Pradeep, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Remit2India
Posted on February 20, 2019, 02:10 am
Hi Pradeep, we would like to inform you that since the final remittance amount was higher than INR 200,000, the funds will get credited to the recipient bank account same day from Monday to Friday 10:00 AM to 4:00 PM (IST) excluding bank holidays. In case of bank holidays, the funds shall be made available on the next working day (Monday to Friday). However, the funds of your transaction were dispatched from our end on February 18, 2019.
Neeraja Natarajan
Posted on February 16, 2019, 05:28 am

I am first time user of Remit2India and got the best exchange rate but there is no response from customer service and my transaction is still pending which was supposed be an instant transfer.

 
Remit2India
Posted on February 16, 2019, 09:05 pm
Hi Neeraja, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Remit2India
Posted on February 19, 2019, 05:20 am
Hi Neeraja, we understand that our representative has contacted you. Hope you are satisfied with the resolution. For any other queries, do write back to us at info@remit2india.com and we'll be glad to assist you.
Sajeer
Posted on February 15, 2019, 09:24 pm

I just wished if there was a zero rating. Worst company. I was trying to reach the customer service and never got it to work. Very unprofessional people. For every coupon code, I am supposed to book transaction only through customer service which never picks up the call. I really can't believe Virat Kohli campaigned for them. Worst ever company to do money transaction

 
Remit2India
Posted on February 15, 2019, 10:17 pm
Hi Sajeer, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Remit2India
Posted on February 19, 2019, 05:19 am
Hi Sajeer, we understand that our representative has contacted you. Hope you are satisfied with the resolution. For any other queries, do write back to us at info@remit2india.com and we'll be glad to assist you.
Saidu Mastan Shaik
Posted on February 15, 2019, 12:54 pm

Very good service and quick transaction. Customer support team also very good. But only improvement is needed to respond to the customers quickly. Making customer wait for a long time will Create dissatisfaction.

 
Remit2India
Posted on February 15, 2019, 10:17 pm
Hi Saidu, we highly appreciate your kind words. It is our pleasure to help our customers and provide them with good service. Also, we have made a note of your feedback about our customer support and have shared it with our team for further consideration.
BB
Posted on February 15, 2019, 08:05 am

Excellent Service

 
Remit2India
Posted on February 15, 2019, 09:14 am
Hi, we are delighted to hear this. Your appreciation means a lot to us as it encourages us to continue the efforts towards delivering a user-friendly experience.
santhosh
Posted on February 15, 2019, 05:57 am

I made the transaction for 1500 USD and initiated the transcription on guaranteed rate. The amount which was deposited was different from the mentioned amount. It looks like they manipulated the transaction and get away with that. Called them to resolve the issue and they are using subtle customer service to accuse me. Please stay away from those people. they are claiming they are in businesses for more than 20 years seems the new service providers are more honest than them. I will never use this service again.

 
Remit2India
Posted on February 15, 2019, 09:14 am
Hi Santhosh, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Yogesh Bhanushali
Posted on February 15, 2019, 04:25 am

Remit to India Customer service sis very polite and helpful, I spoke to Kamran and Rupali Bhoir and they both were excellent

 
Remit2India
Posted on February 15, 2019, 04:36 am
Thank you for sharing the feedback with us, Yogesh. We are glad that you chose Remit2India. We are continuously trying to improve our service and your support pushes us in the right direction.
Ashok Raghavan
Posted on February 14, 2019, 06:27 am

Very good customer care. Good transfer rate compated to other competitors. Instant money transfer (within 2 hours) option available.

 
Remit2India
Posted on February 14, 2019, 10:04 am
Hi Ashok, we are delighted to hear this. Your appreciation means a lot to us as it encourages us to continue the efforts towards delivering a user-friendly experience.
Rohith Padmananabhan
Posted on February 13, 2019, 06:35 pm

This rating is for the bad service, bad customer care service and for fooling/cheating customers. i do not recommend remit2india to even my enemies. Dont fall for their cheap offers and attractive rates, there are many hidden lies. After my recent transaction with remit2india, I feel completely cheated and lost around 3100 INR of my hard-earned money. Please do not transfer your money through remit2india.

 
Remit2India
Posted on February 18, 2019, 09:42 pm
Hi Rohith, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
neeraj kumar
Posted on February 13, 2019, 02:24 pm

I recently had a transaction with remit2India and find their process is very easy, secure and fast. My transaction completed in 3 business day and the team is quite supportive and always there to help you with your queries. Overall experience was excellent and I would recommend remit2India to everyone.!! Thanks.

 
Remit2India
Posted on February 13, 2019, 09:11 pm
Hi Neeraj, we are delighted to hear this. Your appreciation means a lot to us as it encourages us to continue the efforts towards delivering a user-friendly experience.
Kishore Pagadala
Posted on February 13, 2019, 12:11 pm

I have recently done a transaction on Feb 12 2019 and I see the Remit2India online process seems to be pretty easy and secure. I had faced issues earlier but now it seems overall customer experience improved a lot. I would recommend Remit2India.!!

 
Remit2India
Posted on February 13, 2019, 09:10 pm
Hi Kishore, we highly appreciate your kind words. It is our pleasure to help our customers and provide them with good service.
vinodh
Posted on February 12, 2019, 06:02 pm

I didnt see any Good about Remit2India. All i see only bad about remit2India which are i listed below. Remit2India Customer Service is bad Remit2India user interface is bad Remit2India Auto Phone servie is bad. For all above points, i explained below. a)User interface is bad: Initially because of 50$ offer (using COMPARE50) i was attracted to Remit2India. so i created login and started transfering money. First transaction went fine without any issues and from second transaction i started facing issue. From Second transaction onwards i need to call each and every time Customer service and they will generate Promo code then only it will applied. And customer service will take hell lot of time to validate customer details and generate promo code. b) Customer service is bad: Customer service just having bookish knowlege, they will listen everything patiently but no action will be taken and i dont think they report to their concern dept and no follow up with customer whether they satisfied with the service or is their query got resolved or not. c) Phone service is bad: Also i tried checking their phone service where they have option to check the status of the transacation by entering the trans no#. Once i enter the Trans no# and music will keep going on eveerrrrrrrrrr...No status on the transaction.

 
Remit2India
Posted on February 12, 2019, 08:44 pm
Hi Vinodh, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Venkat R Nukala
Posted on February 12, 2019, 08:57 am

I would like take a movement to thank Rupali Bhoir for her excellent customer service and patience inspite of the call which was taking so long from my side. she was kind enough to call me back to complete the transacrion. Thank you!

 
Remit2India
Posted on February 12, 2019, 08:43 pm
Hi Venkat, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service. We will convey your regards to them as it is what encourages them to do better each day.
Yogesh
Posted on February 12, 2019, 08:27 am

Excellent Review.

 
Remit2India
Posted on February 15, 2019, 10:21 pm
Hi Yogesh, we highly appreciate your kind words. It is our pleasure to help our customers and provide them with good service.
Yogesh
Posted on February 12, 2019, 07:07 am

Excellent Service.

 
Remit2India
Posted on February 15, 2019, 10:22 pm
Hi Yogesh, we highly appreciate your kind words. It is our pleasure to help our customers and provide them with good service.
Rajeshkumar Kalidoss
Posted on February 12, 2019, 05:56 am

I would like to notify the excellent customer care response by Remi2india. During my last transaction I called customer care and I was supported by Mr.Abhiniranjan. He immediately solved my problem and I was able to send money immediately. Thanks Mr.Abhi niranjan!

 
Remit2India
Posted on February 12, 2019, 07:52 am
Hi Rajeshkumar, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service. We will convey your regards to them as it is what encourages them to do better each day.
Glen
Posted on February 11, 2019, 10:14 pm

I had a very very very very very Bad Experience with Remit 2 India. I had initiated a transfer on Monday 4/02/2019 and till date, they have not verified my Bank details. I was directed to the compliance department on Day 1 to verify, if I am who I said who I am. Got a call on Friday 8/02/2019 i.e. four days after transfer was initiated and was told that I need to upload the latest ban statement which I did and today Tuesday 12/02/2019, after 8 days of initiating a transfer, the officer, tells me that they name on the Bank statement does not match and then he changes it to we could not verify your name. What a bloody joke and waste of time and Bank Interest. My advise to all who want to remit Money to India. Pay the extra money for remittance and do not fall into the trap. Someone is making a lot of money via interest as your money does not reach the recipient in 2 days as promised on the website. Another thing, If you do decide to withdraw your transfer, there is a Charge for it and the money will be deposited into your bank account depending on the whims and fancies of the organisation. I am quire sure, I will receive a message on this forum, that says - "We understand your disappointment and regret the inconvenience caused. Request you to share your transaction ID at info@remit2india.com" You do not understand. Plain and Simple. If you did, you would have gone that extra mile to make sure that the information provided was correct in the first instance itself. Did not want to put a single Star.

 
Remit2India
Posted on February 12, 2019, 01:38 am
Hi Glen, we regret the inconvenience caused. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Remit2India
Posted on February 14, 2019, 02:46 am
Hi Glen, we would like to inform you that your transaction was processed on February 12, 2019. Request you to please confirm with us once it is credited to the account.
Sandy
Posted on February 11, 2019, 03:01 pm

The promo codes did not work, initially. Contacted the support- Shashikant helped me with that and everything worked like a charm. Give them a chance.

 
Remit2India
Posted on February 11, 2019, 09:18 pm
Hi Sandy, we're happy to hear that our representative was able to assist you. We appreciate your support as we continuously strive to improve our service. We will convey your regards to them as it is what encourages them to do better each day.
Jintu
Posted on February 11, 2019, 01:36 pm

Promo code did not worked. applied promo code for 1st and 2nd transfer. didnt get benefit. also,didnot get referral credit. bad...

 
Remit2India
Posted on February 11, 2019, 09:31 pm
Hi Jintu, this is unusual. We certainly want you to have the best experience with us. We have made a note of your transaction details and forwarded it to our team. Be assured, our team will look into the concern raised and assist you with the same.
Venkata Krishna
Posted on February 11, 2019, 01:29 pm

Transferred my money with in munities and providing good transfer rate also.

 
Remit2India
Posted on February 11, 2019, 09:16 pm
Hi Venkata Krishna, we highly appreciate your kind words. It is our pleasure to help our customers and provide them with good service.
Maya
Posted on February 11, 2019, 12:53 pm

The money transfer method through remit2india is horrible, I did a transfer on Friday . I spoke to customer care since I didn't see my money in target account after 3 dasy. The gentleman said, it will take another 5 days. The whole process will take 8 days which is not accepted in now a days with competative market.

 
Remit2India
Posted on February 11, 2019, 09:17 pm
HiMaya, we understand your disappointment and regret the inconvenience caused. Request you to share your transaction ID at info@remit2india.com so that our representative can get back to you with an update at the earliest.
Remit2India
Posted on February 14, 2019, 02:51 am
Hi Maya, request you to share your transaction ID at info@remit2india.com so that our representative can get back to you with an update at the earliest. Also, we would like to inform that we also have a Wire transfer option as in which transfer happens in 24-48 working hours.
Anand
Posted on February 11, 2019, 08:42 am

I did my second transfer and I got the promotional offer. The transfer has completed at instant. The only suggestion I can give here is those who are planning to send the money for the first time make sure to get the bank verification complete before sending. The second transfer onwards the transactions are very smooth.

 
Remit2India
Posted on February 11, 2019, 09:37 am
Hi Anand, we highly appreciate your kind words. It is our pleasure to help our customers and provide them with good service. Also, we have made a note of your feedback about the verification process and have shared it with our team for further consideration.
Similar Companies

Partner With CompareRemit

The world’s top remittance companies have chosen to work with CompareRemit and are already reaping the benefits. You can too. View Testimonials.
Put your brand in front of millions of active remittance users, ready to send money using your services.
Contact Us