Pangea Money Transfer Reviews

Write a Review

USA INR

₹ 69.76

USA PHP

₱ 52.22

USA MXN

Mex$ 18.50

WRITE A REVIEW
Rate it
Your review has been submitted!

Your review will be posted once you verify your email. Please check your email and follow the instructions. If you don't find it in your inbox, please don't forget to look for it in your promotions and spam folders.

Your review has been posted!

We thank you for taking out time to post a review on CompareRemit. We have posted your review however, the review will still be subject to compliance. We will also notify you via email, once the remittance company has responded to your review. You may want also want to check your promotions and spam folders, in case you do not find our emails in your inbox.

You are blocked

We regret to inform you that you have been blocked from posting reviews for violating our compliance policies, terms and conditions. If you think, you may have good reasons why you should be unblocked, you may use this form write to us.

Currency Rates keep fluctuating all the time.
Would you like to be notified with the best rate?

Pangea Money Transfer Reviews

Asif
Posted on August 17, 2018, 09:57 am

I am surprised to see some negative reviews since my experience with Pangea is great and I got the money in final destination before the promised date. I would like to continue use this service and will defiantly recommend it to my friends. Please use the promo code HNPW2827 if you would like to get &10 bonus on your first transfer.

 
AJ
Posted on August 02, 2018, 02:57 pm

This is an update to my earlier review from March 2018. Pangea has resolved with satisfaction my only issue with them, my second transfer that took few days instead of just 4 hours. I have used their services few more times based on India exchange rates and the recipient got the money within few hours, in some cases under an hour, once the money is taken out from the source bank. Thank you for improving the services, Pangea, and continuing to improve it. This is important for your customers to have trust, particularly when the money transfer is urgent for family members.

 
Rohit
Posted on August 02, 2018, 07:17 am

It was a very swift and hastle free experience. It just took less than 1 min to send money to my Indian bank account. If you want to take the advantage of extra 20$ use the promo code RB0369. No SSN required.

 
Vicky
Posted on July 19, 2018, 11:10 am

I used panqea for money transfer and they delivered to SBI account on the time they promised. It took a week time to get the money transferred. I like the service, and the promotion offer as well. If you like to get the promotional offer of $20 additional first time you can use my referral code: BNIG9220

 
Nayana
Posted on July 19, 2018, 02:02 am

I having the same problem as stated by Rajeev here. My money transfer of 3500$ from Bank of America to Citibank is missing starting April. Looks like Pangea is having problems between these two banks. Beware. Was Rajeev's issue ever resolved?

 
Pangea Money Transfer
Posted on July 24, 2018, 08:10 am
Hello Nayana,

Thank you for posting a review and we're sorry to hear that your experience was not of the quality you expected. We would like the opportunity to investigate your feedback further. Please could you contact me at HELP@GOPANGEA.COM.
We'll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Thank you.
Pan
Posted on July 06, 2018, 03:45 pm

very fast and reliable way to send money. I know most of you would hesitate to switch to a new money transfer medium but trust me you will be glad to use this again and again. Also for your first transfer you can use my referral code PKT7076 and you will get $20 bonus. As I will also get $20 for the referral , I will transfer $10 to you as a thank you for using my referral :). Have a good time with Pangea!

 
NAchi
Posted on June 18, 2018, 09:58 am

I am following up with them from last 6 days. Same thing happened with me 1st transaction cancelled and second went through. 2nd transaction is stating receiver already received money, but I never received it. I called my bank and they said there is no transfer from any body. they have deducted my money here already and its being 6 days now. I have filed a complaint and finally I will dispute this transaction to safeguard my money. It was my first experience and truly pathetic. " Sandra Gonzalez " is the person who replied me for the first time with very vague answer stating that your beneficiary can withdraw the money at any time. When money is not reached my bank account how bank will withdraw money ? I have replied on her email 3-4 times now but no reply at all. HORRIBLE SERVICE. DO NOT USE IT PLEASE.

 
Pangea Money Transfer
Posted on June 19, 2018, 01:23 pm
Hello Nachi.

Your review is very concerning to us. We have reached out to you via email and requested further information.

Kind regards,
Mitali
Posted on June 03, 2018, 09:02 am

This is the worst money transfer service. DO NOT get sucked-in due to their $20 promotion, you will most likely regret it. I have tried it on two occasions and it was horrible experience both the times - once for cash pickup option and another time for transfer to s Bank account in India. In both occasions they had no explanations other than saying that the receiving bank rejected the transfer. I used exactly the same info with other service (ICICI Money2India) and it worked without any issue. These guys are creating customer nightmare and have no clue how to handle international transfer to India. Now I am stuck waiting for my funds to be refunded ...

 
Pangea Money Transfer
Posted on June 05, 2018, 08:50 am
Hi Mitali, I am very disappointed to hear this and sincerely apologize for the experience. I can assure you this is far from our usual standards, so I am going to investigate further in a bid to make sure this issue is resolved. If you could please contact me at help@gopangea.com I would certainly appreciate it. Looking forward to hearing from you.
Monica
Posted on May 10, 2018, 07:07 am

I found it very convenient. I’ve sent to Mexico and money is available within minutes. Use the code MYQ0598 to get an extra $20 on your transfer.

 
Rajesh
Posted on May 09, 2018, 12:04 am

Use promo code PDLM4068 and get $20 extra in transfers. I just now completed a transfer and received money instantly. Received two text messages, 1st from Wellsfargo bank that money was deducted and 2nd from ICICI that money was received. No other transfer services are this instant. :)

 
Vikash Kumar
Posted on May 04, 2018, 01:26 am

The amount was credited in my India account in less than 4 hours. I was surprised with its fast service and the one time bonus of $20. Please use code UV1500 to get $20 reward on your first transfer.

 
prashanth
Posted on May 01, 2018, 08:55 am

My transaction was cancelled saying recipient ICICI bank did not accept the funds however when i called a day before cancellation they told it is proceed and would be deposited. Now i have to wait for 90 days as per email for refund. its so disappointing experience.

 
Pangea Money Transfer
Posted on June 05, 2018, 08:54 am
Hi Prashanth, Thank you for bringing this matter to our attention. I'm very sorry we failed to meet your expectations. I would appreciate another chance to earn your business. Refunds to debit cards may take up to 7 business days.
https://pangeamoneytransfer.com/help/#canceling-a-transfer
Sai Kiran
Posted on April 26, 2018, 06:20 pm

Simply wow...! $30 onus was amazing with the promo code LQEI9103 I just registered and sent the money. It was non banking hour in india but still the money was transferred with in 10 minutes. I will continue stick to pangea. It rockzz and hassle free. Quick. high exchange rates. $30 bonus.

 
Kondalu
Posted on April 23, 2018, 01:52 pm

It’s very worst customer service and don’t believe the time schedule what they mentioned in website My money is stuck and no proper response. Their Live chat never works and they never reply for the mail. No updates on money transfer time and schedule . Don’t use this at all.

 
Pangea Money Transfer
Posted on April 25, 2018, 01:25 pm
Hello Kondalu.

First, allow me to apologize on behalf of everyone at Pangea. We love what we do and we want every customer to have the best possible experience. Our records show we spoke to you and resolved the issue. Please receive my most sincere apologies on behalf of everyone on the team.

Thanks again.
Raj
Posted on April 19, 2018, 04:00 pm

Was very fast! Literally within 2 minutes, money was deposited in the recipient's account. The promotional offers are awesome too. Would definitely recommend it!

 
Madhu
Posted on April 19, 2018, 12:57 pm

Used it for the very first time. Had a very swift and hassle free experience. Immediately, after couple of minutes I could see the money in my India account. A+ service.

 
Rajeev Ranjan
Posted on April 18, 2018, 01:24 pm

I sent $1000 from my Bank of America account to my Citi Bank account India. Money never reached. Citi bank is saying that no amount received. When I contacted Pangea, I was told that talk to Bank. My money is gone. Very poor service. I lost my hard earned money. Very bad service. I am thinking to contact Attorney to look into my case.

 
Pangea Money Transfer
Posted on June 05, 2018, 08:56 am
Hi Rajeev, I am very disappointed to hear this and sincerely apologize for the experience. I can assure you this is far from our usual standards, so I am going to investigate further in a bid to make sure this issue is resolved. If you could please contact me at help@gopangea.com I would certainly appreciate it. Looking forward to hearing from you.
Rajeev Ranjan
Posted on April 18, 2018, 01:14 pm

I sent $1000 from my Bank of America account to my Citi Bank account India. Money never reached. Citi bank is saying that no amount received. When I contacted Pangea, I was told that talk to Bank. My money is gone. Very poor service. I lost my hard earned money. Very bad service. I am thinking to contact Attorney to look into my case.

 
Pangea Money Transfer
Posted on June 05, 2018, 08:56 am
Hi Rajeev, I am very disappointed to hear this and sincerely apologize for the experience. I can assure you this is far from our usual standards, so I am going to investigate further in a bid to make sure this issue is resolved. If you could please contact me at help@gopangea.com I would certainly appreciate it. Looking forward to hearing from you.
Kunal
Posted on April 16, 2018, 10:17 am

Very poor service...no support from customer service and left so many voicemails and emails to customer care support which held up my transfer and couldn't send money in time until verification has been completed I would not recommend anyone to use this service

 
Pangea Money Transfer
Posted on April 16, 2018, 12:43 pm
Hi Kunal,

We are very disappointed to hear this and sincerely apologize for the experience. I can assure you this is far from our usual standards. Unfortunately we cannot disclose personal account information on here. You can contact us at +1-866-858-9928 Mon-Friday 9am 6pm, Sat-Sun 9am-5pm CST for more information.
Nisha Darda
Posted on April 13, 2018, 09:53 am

I have tried to transfer money twice, to India (bot times when the transfer rate was a bit higher than normal). Both times, it has been cancelled by Pangea, without any reasons been given. I was promised a PROMO of extra $41 first time, and $21 this time. Do not know how you guys work, the call centre number just keeps some music running without answering me! Fed up with you guys!

 
Pangea Money Transfer
Posted on April 16, 2018, 12:38 pm
Hello Nisha,

First, allow me to apologize on behalf of everyone. We love what we do and we want every customer to have the best possible experience. Our promotional offers vary and can change daily. Unfortunately we cannot disclose personal account information on here. You can contact us at +1-866-858-9928 Mon-Friday 9am 6pm, Sat-Sun 9am-5pm CST for more information.

Thanks again.
P Mukherjee
Posted on April 12, 2018, 01:50 pm

Very Very poor service and customer support. Those who were successful with this service they are lucky enough but unfortunately I'm not. My first transfer was not through, when asked customer support, simply answered, "Receiver Bank Rejected". I use Ria, Xoom, Money2India, never encountered such issue, with the same receiver bank ICICI Bank. On top of that, Pangea has dumb terminal, Once you entered your receiver end account number and IFSC code you and the customer service no one can access and edit the account number or IFSC, hence if by mistake you entered any wrong information at the time of receiver registration or first transfer, you have no option with this business. Even you can not create a new account if you have any existing account with them. This is what the customer support has informed me, on my review call......... I'm not got going to use this service, any more

 
Pangea Money Transfer
Posted on April 16, 2018, 12:25 pm
Hello P Mukherjee,

Thank you for posting a review and we're sorry to hear that your experience was not of the quality you expected. Unfortunately our team cannot edit banking details that were submitted. "[Name of the Reviewer],
Thank you for letting us know about this. Feedback like this helps us tackle issues and become a better business.

Thank you,
Yaser Siddiqui
Posted on March 30, 2018, 04:12 pm

Worst Worst Worst! Terrible experience that I had with Pangea, attracting customers by giving coupons but it's a waste of time. Deposit is not completed to State bank of India which is widely used by lot of customers when I call customer support their fail to give the reason why it's been cancelled. However they deducted money from my account stating that I will receive refund within 3-7 bussiness days. I don't understand while my transaction is not processed how you will deduct money from account? and asking me to wait for so long? disgusting poor service poor customer support bunch of mexicans jerk sitting over there can't even understand english. It's better to use Xoom than Pangea they won't deduct money from your account unless the transaction is completed. I need my money back to account as soon as possible without any delay since the transaction is cancelled. Hate Pangea!

 
Pangea Money Transfer
Posted on April 02, 2018, 04:45 pm
Hello Yaser,

Thank you for posting a review and we're sorry to hear that your experience was not of the quality you expected.
Refunds for transfers paid by debit will be credited back to the card used to fund the transfer.
Refunds to debit cards may take up to 7 business days. If you would like more information, the following links can be helpful.

https://pangeamoneytransfer.com/help/#common-questions
https://pangeamoneytransfer.com/terms/
https://pangeamoneytransfer.com/terms/


If you experience any issues with your refund, please contact us at +1-866-858-9928.

Thank you,
Yagami
Posted on March 26, 2018, 01:29 pm

Rude customer service representatives. This was my simple feedback: "It would be great to have both express (extra fee) and standard delivery (no fee) like Western Union/remitly as it provides flexibility to customers who can choose to wait" Here's a rude response for a feedback: Cesar Zambrano (Pangea Money Transfer) Mar 23, 2:49 PM CST Hello Yagami, I would like to inform you that we, Pangea Money Transfer are not Xoom, Remitly, or Western Union. Therefore our policies are different and that's what makes us a more reliable company. Your opinion is greatly appreciated but irrelevant. Pangea Money Transfer. P.S. Your email was not forwarded to our CEO Nishu Thukral. (He has other important issues to attend to.) A company that cannot take a simple feedback/suggestion doesn't deserve my money transfer business. This was the attitude for just a feedback. I wonder what would be the response for a query on my money transfer.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 29, 2018, 12:46 pm
Hi Yagami,

We are very disappointed to hear this and sincerely apologize for the experience. I can assure you this is far from our usual standards, we will investigate further in a bid to make sure this issue is not repeated.
Thank you.
Yagami
Posted on March 29, 2018, 02:12 pm
Thank you for the response. I understand I shouldn't rate the service based on one poor response from an untrained representative like Cesar Zambrano but customer representatives are supposed to be the face of your company and their responses assure us of your service and quality of care. Please make sure Cesar Zambrano receives adequate training in customer support and make sure they're polite in their responses. I wouldn't mind giving your service a try after this response.
Thanks again for looking into this.
Yagami
Posted on March 29, 2018, 02:12 pm
Thank you for the response. I understand I shouldn't rate the service based on one poor response from an untrained representative like Cesar Zambrano but customer representatives are supposed to be the face of your company and their responses assure us of your service and quality of care. Please make sure Cesar Zambrano receives adequate training in customer support and make sure they're polite in their responses. I wouldn't mind giving your service a try after this response.
Thanks again for looking into this.
Yagami
Posted on March 29, 2018, 05:40 pm
Niket
Posted on March 23, 2018, 11:47 pm

Worst experience ever. I had cancelled my money transfer in February and still i have not received the refund. There customer service is worst and they never responds to emails. When i called they said there is no specific timeline when they will return your money. is this how you deal with people money? I have used several services till now but this is the worst of all.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 29, 2018, 12:44 pm
Hello Niket,

Thank you for posting a review and we're sorry to hear that your experience was not of the quality you expected. We would like the opportunity to investigate your feedback further. Please could you contact us directly. We'll work with you to resolve any issues as quickly as possible.

Thank you,
Kuldeep
Posted on March 23, 2018, 11:13 am

I moved from CT to NJ and changed address to all my accounts and debit cards but PANGEA is not allowing me send money using my account, i talk to BOFA and they said their accounts are national accounts and they don't transfer account between states. this is the limitation in PANGEA i think.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 29, 2018, 12:41 pm
Hi Kuldeep,

We are truly sorry your experience was not to your satisfaction. We are looking into the issue.
Christina
Posted on March 20, 2018, 08:03 am

Worst customer service ever. You try calling customer service and there is never an agent available. Also, they will never return your calls or emails.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 29, 2018, 12:38 pm
Hi Christina,

Thank you for letting us know about this. Feedback helps us tackle issues and become a better business.
sourabh
Posted on March 14, 2018, 10:43 pm

It's Not reliable. I transferred $1510 to India on 8, March, 2018 but this transaction is not completed yet.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 29, 2018, 12:37 pm
Hi Sourabh,

We are sad to hear things did not go as expected. If you have a moment please contact us directly. We would like to personally resolve this problem to your satisfaction.
Rohit
Posted on March 12, 2018, 09:20 am

It was a very swift and hastle free experience. It just took less than 1 min to send money to my Indian bank account. If you want to take the advantage of extra 31$ use the promo code RB0369. No SSN required.

 
Harish
Posted on March 12, 2018, 08:22 am

I have tried this Pangea process, with in 5 mins money was debited from from US account and shown as transferred to india. But with no reason it was cancelled and now they were telling refund will be credited in 3 to 7 days...Totally lost belief on this Pangea site and lost the main purpose of sending money... pls dont use it

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 29, 2018, 12:34 pm
Hi Harish,

Thank you for your review. We are sorry to hear we didn't provide you with the best possible experience.
There are various reasons why a transfer may not have been accepted. Please contact us directly for more information.
Refunds to debit cards may take up to 7 business days.

https://pangeamoneytransfer.com/help/#common-questions
Siddharth
Posted on March 11, 2018, 10:55 am

I have never used anything except for Xoom to send money to India. Tried out Pangea and it turned out to be amazing !! transfer done in 3 minutes (that's some speed) to my SBI account and got the $31 bonus as well :) Read some of the bad reviews on the site but I believe it differs case to case. May be the state you are in (every state has different regulations and thus read many comments on transactions being cancelled) makes a difference. Please see I am in GA. Also the Indian bank that you are transferring money to might have an impact depending on their partnership with Pangea. Really can't say about the state of customer care service as I did not have a need to reach them :) Hope the review helps.

 
Vipin
Posted on March 09, 2018, 07:50 am

Pangea is saying money is transferred to reveiver account but it's wrong. i raised money transfer request on 24-Feb-2017 but still this transfer is not completed yet. I raised cancellation request but this request also not completed. I am asking to return my money to bank of amrica account but no response. Customer care service is not good Transfer ID fa41827aa1774776be6c0b01397bfb75 CHECKCARD 0225 PANGEA MONEY TRAN 866-8589928 IL 75418238056051424789204 . I sent email to Id@gopangea and help@gopangea but no response.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 29, 2018, 12:31 pm
Hi Vipin,

Thank you for your honest feedback. I am glad that we came to a resolution. We have a culture of constant improvement and feedback like yours helps shape us for the future.
Naresh
Posted on March 08, 2018, 09:37 am

Folks, In compareremit website PANGEA is giving $1 = INR 64.65. But PANGEA is giving as 64.55 in the PANGEA website.It's showing one rate and giving is different rate which is low. It's not only about the money.It should be trust between PANGEA and Customers.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 29, 2018, 12:24 pm
Hi Naresh,

Thank you for your review. We are sorry to hear we didn't provide you with the best possible experience. We will use this feedback as a tool to help us improve for the future.
Anuj Sharma
Posted on March 07, 2018, 08:37 pm

The bonus of 31$ is attractive. The transaction was smooth. I uploaded my AZ DL as identity which was not accepted as a Federal proof. Hence after 12 hours received a request to upload a new identity. Send the passport through email and it took 5 mins for the transaction to pass through. Thanks for excellent service.

 
Siva
Posted on March 07, 2018, 11:56 am

I have tried so many apps for transferring money to ASIA. With respect to speed (i mean the actual deposit into recipient account) Pangea is supersonic!! I just did my transfer and was fascinated by the turn around time. I received an email about transfer initiation at 12:15 and the amount was deposited around 12:40 mark (same day). What else you need! The debit fee may give one a second thought but at this speed of deposit we can live with it, unless you are ok to wait on an average 5-7 days with other apps. Well done Team Pangea!

 
Nani
Posted on March 07, 2018, 11:23 am

Worst customer care.They don't even answer the questions patiently.When you ask few question they simply reply as "Team Pangea: Thank you for contacting Pangea Money Transfer have a great day!".For each question they will reply like this.Bad service.I don't trust this service.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 29, 2018, 12:23 pm
Hi Nani,
Thank you for letting us know about this. Feedback helps us tackle issues and become a better business.
Pooja Shah
Posted on March 02, 2018, 07:03 am

Pangea money transfer speed is Excellent! . I got Extra $31.. I love it.. Awesome Guys, I was really impressed.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 01:01 pm
Hello Pooja,

Thanks for letting us know. We are so glad to have you as a customer and please do not hesitate to let us know if there is anything else we can do for you.
shiva
Posted on March 01, 2018, 09:38 pm

I would say the best money sending agency to India. It just took less than 1 min to send money to my Indian bank account. If you want to take the advantage of extra 20$ use the promo code SM2807. (Just send 500$ without giving SSN). Along with this use another promo code BONUS to waive off the tranfer fee. It worked for me :)

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 01:00 pm
Hello Shiva,

Thanks for sharing your review with us and the CompareRemit community. We are so happy that you had a great experience.
Naveen
Posted on February 28, 2018, 03:42 pm

My transfer was cancelled by Pangea and waiting for the email confirmation about the refund details.The customer service said the refund process takes 3-7 business days and this is real horrible money transfer service.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 01:18 pm
Hello Naveen,

Thank you for making us aware of the issue. The refund has been processed and our customer service team has been in touch with you to clarify this issue. The refund process depends on your bank.
Naveen
Posted on March 05, 2018, 02:30 pm
Since the transfer was cancelled got disappointed with the service.But the refund process had happened within 24hrs.Thanks for your support.Please enable the Live chat service it will helpful alot.
Naveen
Posted on February 28, 2018, 10:03 am

Worst customer service ..... My second transfer was cancelled and there is no reason for the cancellation.After calling he customer care no agents to attend the customer calls...Is this way to handle the money transfer business without the customer support.There is no status on the money refund and support...

 
Ramesh
Posted on February 28, 2018, 09:54 am

Pangea money transfer speed is Awesome! I am much impressed with this service! Get $20 EXTRA on your first transfer with promo code RA68770.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 12:54 pm
Hello Ramesh,

Thanks for leaving us a review. We appreciate you taking the time to share your thoughts with us.
Priti
Posted on February 28, 2018, 07:08 am

Awesome Superfast Money transfer. Get $31 EXTRA on your first transfer with promo code VR3126. My experience was much better than other transfer modes.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 12:52 pm
Hello Priti,

Thank you for leaving us with great feedback. We value all input from our users and look forward to further serving your money sending needs.
AJ
Posted on February 26, 2018, 04:18 pm

I have done two transfers with Pangeamoneytransfer to India Banks. The first one was completed in about 24 hours, not really instantaneous as they say for the receiving bank (SBI). The second one took more than 60+ hours, and the status on pangeamoneytransfer site was still processing. So much inconsistency with the time to transfer, cant depend on this service if you need to send it urgently, sorry

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 12:57 pm
Hello AJ,

Thank you for reaching out and sharing your feedback. All feedback is important to us. Our customer service team has reached out to you regarding this issue and we are glad that they have been able to resolve the issue for you. If there is anything else we can do to improve your experience please do not hesitate to contact us.
Pramod
Posted on February 26, 2018, 12:28 pm

Worst Experience!! I have transferred the amount to IND first time on 2/21 and as it was taking more time i cancelled the transaction just before 30 minutes. But i found the money transferred and status is showing as cancellation is in progress. I have been calling customer care since then but they are always busy and cannot connect and also sent mail but no response till now. Its the worst experience. I do not know what to do what is the current status and how do I get the reply. As per cancellation procedure if you cancel before 30 min you need to get the refund in 3 working days.

 
Lakshmi
Posted on February 24, 2018, 06:44 pm

Awesome Guys, I was impressed. Use promo code AN9407 for your Transfer and it is instant. Trust me.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 11:28 am
Hello Lakshmi,

Thank you for sharing your feedback. We are glad that you were impressed by Pangea and hope that you will continue to use our platform in the future.
Kumar
Posted on February 23, 2018, 09:29 pm

I'd initiated the transfer and immediately it is showing as cancelled. Customer care is not responding.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 11:29 am
Hello Kumar,

We would love to help you out but we would need more details as we cannot locate your account just with this information. If you can please reach out again we will be more than happy to help.
Vicky
Posted on February 22, 2018, 09:55 am

Superfast Money transfer. Get $31 EXTRA on your first transfer with my promo code VR3126. If you transfer 2999 they charge you 4.99 but still considering better rate and referral amount you will be in profit and this is fastest in terms of money transfer.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 11:26 am
Hello Vicky,

Thanks so much for leaving your opinion. We are thrilled that your transfers have been smooth and that you have had a great experience using Pangea. We hope to see you sending with Pangea again in the future!
Sri
Posted on February 21, 2018, 08:45 am

One of the best money transfer site I have ever seen, But try to provide services from other state too, and improve the customer service Thanks Team Pangea 2871b053017f4fa79835c0185afec1eb

 
Rabiyullah
Posted on February 20, 2018, 06:07 am

New joinee bonus is attractive. First and second time - the transfer was very fast. Did the third transfer and waiting for more than 1 day. Please make consistent turn around time as there was always a fee of 4.99$ unlike other sites.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 11:24 am
Hello Rabiyullah,

Thank you for taking the time to leave us with feedback. We are glad that most of your transfers have gone through successfully and were very fast. If there was a delay with one of your transfers this might have been due to our partners having a temporary delay, but it should not happen often. Please let us know if we can help with anything else.
NaveenPujari
Posted on February 19, 2018, 06:21 pm

Hi Pangea, I have used Pangea on 12/29 first time and did not get $31 bonus. on 02/19/2018 I have referred my friend he got $ 31, but I did not get $20 as a referral. I'm looking to get help Thanks NP

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 11:22 am
Hello Naveen,

Thank you for reaching out to us. We have forwarded this message on to your customer service team will be in touch as soon as possible to help look into this issue for you.
Jagannath S.
Posted on February 18, 2018, 08:14 pm

Super Fast Service. First time user of Pangea. Tansferred from US Bank to ICICI Bank, money was in my India account within 3 minutes. I will use this service regularly if they waive off the transaction fee.

 
Pangea Money Transfer
Posted on March 05, 2018, 11:19 am
Hello Jagannath,

Thanks for taking the time to leave us your feedback. We are glad that the service was super fast and you had a great experience. We hope to see you again in the future sending money with Pangea Money Transfer.

Partner With CompareRemit

The world’s top remittance companies have chosen to work with CompareRemit and are already reaping the benefits. You can too. View Testimonials.
Put your brand in front of millions of active remittance users, ready to send money using your services.
Contact Us